Gyakran ismételt kérdések

 

Milyen fizetési módok közül választhatok?

Elfogadjuk a készpénzt, a SZÉP Kártyákat, valamint az Erzsébet utalványt.

 

Lehet az étteremben dohányozni?

Az étteremben nem lehet dohányozni. Jelenleg az étterem előtt, illetve szezonálisan a teraszon van dohányzás.

 

Lehet házhoz rendelni az étteremből?

Nem, jelenleg erre nincs lehetőség.

 

 Lehet rendelni az étteremből, ha elmegyek az ételért?

Igen, hívja a 06-96/529-748 telefonszámot és rendeljen nyitvatartási időnkben. Kollégánkkal megbeszélheti, mikor ér hozzánk, hogy frissen készült ételt vihessen magával. Csomagolási költséget számítunk fel.

 

Hogyan fordulhat az elő, hogy sokszor már délben nem lehet az étteremben menüt kapni?
A napi menüt előre meghatározott adagszámban készítjük el, ennek megfelelően véges az elérhetősége.

 

Miért nem lehet minden ételféleségből zóna adagot kapni?
Nem mindegyik ételfajta olyan jellegű, amiből lehet csökkentett mennyiségű adagot készíteni. A zóna ételek kialakításakor üzletpolitikai, és konyhatechnológiai szempontokat egyaránt figyelembe kell venni.

 

Miért hasonló felépítésben készül minden héten a napi menü. Például minden kedden főzelék kapható, én pedig kifejezetten nem kedvelem a főzelékféléket?
Pontosan emiatt van a napi menü így összeállítja. Ha mindennap az általunk ajánlott menüt fogyasztja, akkor biztosított az Ön változatos étkezése, a megfelelő minőségű és mennyiségű táplálék bevitele. A legtöbb ember csak azok közül választ magának, amiket kifejezetten kedvel, ezért az étkezése egysíkúvá válik ezáltal. A napi menü kialakításakor népi hagyományok, és egyházi ünnepek is szerepet játszanak, de a sok éves gyakorlat is mellette szól. A menü ára pedig magáért beszél!

 

 

Van-e parkolási lehetőség az étterem előtt?

Igen, van. Az étterem előtt a Győr-Szol által üzemeltetett parkoló van, ami fizetős. A mindenkori díjszabásról a szolgáltató honlapján vagy a parkoló automatákon feltűntetett táblázatból tud tájékozódni.

 


 

Gyakran Ismételt Kérdések

Milyen fizetési módok közül választhatok?

Elfogadjuk a készpénzt, valamint a Sodexho, Ticket Express és Cheque Dejeuner utalványt, és az Üdülési csekket is.

Hogyan fordulhat az elő, hogy sokszor már délben nem lehet az étteremben menüt kapni?
A napi menüt előre meghatározott adagszámban készítjük el, ennek megfelelően véges az elérhetősége.

Miért nem lehet minden ételféleségből zóna adagot kapni?
Nem mindegyik ételfajta olyan jellegű, amiből lehet csökkentett mennyiségű adagot készíteni. A zóna ételek kialakításakor üzletpolitikai, és konyhatechnológiai szempontokat egyaránt figyelembe kell venni.

Miért hasonló felépítésben készül minden héten a napi menü. Például minden kedden főzelék kapható, én pedig kifejezetten nem kedvelem a főzelékféléket?
Pontosan emiatt van a napi menü így összeállítja. Ha mindennap az általunk ajánlott menüt fogyasztja, akkor biztosított az Ön változatos étkezése, a megfelelő minőségű és mennyiségű táplálék bevitele. A legtöbb ember csak azok közül választ magának, amiket kifejezetten kedvel, ezért az étkezése egysíkúvá válik ezáltal. A napi menü kialakításakor népi hagyományok, és egyházi ünnepek is szerepet játszanak, de a sok éves gyakorlat is mellette szól. A menü ára pedig magáért beszél!

Van-e parkolási lehetőség az étterem előtt?

Igen, van. Az étterem előtt a Győr-Szol által üzemeltetett parkoló van, ami fizetős. A mindenkori díjszabásról a szolgáltató honlapján vagy a parkoló automatákon feltűntetett táblázatból tud tájékozódni.

 

Lehet az étteremben dohányozni?

Az étteremben nem lehet dohányozni. Jelenleg az étterem előtt illetve szezonálisan a teraszon van dohányzás.

 

Lehet házhoz rendelni az étteremből?

Nem, jelenleg erre nincs lehetőség.

 

Lehet rendelni az étteremből, ha elmegyek az ételért?

Igen, hívja a 06-96/529-748 telefonszámot és rendeljen nyitvatartási időnkben. Kollégánkkal megbeszélheti, mikor ér hozzánk, hogy frissen készült ételt vihessen magával. Csomagolási költséget számítunk fel.

 
Honlapkészítés: Adrius Web Team